מאיר, חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

הלקוח במרכז

לאורך עשרות השנים בהן "מאיר" פועלת, המוטיב המרכזי שאפיין את התנהלותה העסקית היה והנו גם כיום "גישה מפותחת לאנשים" עובדים ולקוחות, גישה זו באה לידי ביטוי בתרבות שירות מפותחת המגולמת בתפיסת "הלקוח במרכז".
המשמעות המעשית לכך הנה פיתוח פתרונות המתחילים בצרכים של אנשים, בן אם זה חברת תובלה גדולה או לקוח פרטי של קטנוע, טרקטור או מכונית יוקרה, בסופו של יום תמיד יש אדם עם צרכים ופתרונות שיש לספק, בזמן, באיכות תוך שמירה על הוגנות ויחס של כבוד.

לתפיסה זו שורשים עמוקים בגישה ובתפיסת העולם של מייסדי החברה כלפי אנשים, עובדי החברה, לקוחותיה והספקים השונים. לאורך השנים פיתחה ושיכללה החברה את התשתית התומכת ברעיון "הלקוח במרכז" והשקיעה בו רבות:

• רשת מוסכים וסניפים עם מתקנים נגישים מודרניים ונוחים בפריסה ארצית רחבה.
• מערכות מידע מתקדמות לזמינות מידע ושקיפות, מהירות תגובה והמשכיות בטיפול.
• מוקד שירות טלפוני לטיפול מקצועי ואחיד בפניות שירות.
• שירות חלפים מתקדם עם מערך שינוע לוגיסטי זריז וזמין לכל נקודה בארץ.
• שירות טכני למתן יעוץ מקצועי ופתרון תקלות בזמן אמת.
• מערך הדרכה מקיף לעובדים, אשר תפקידו לפתח ולשמור על רמת כשירות מקצועית גבוהה וגישה שירותית נעימה.
• פתרונות הדרכה ללקוחות, למיצוי ביצועי הרכב ושמירה על בטיחות ואיכות המוצר שרכשו.
• מגוון שירותים משלימים לפתרון one stop shop, מימון, ביטוח, ליסינג, צמיגים, אביזרים, טרייד אין והשכרה.
• שירותי חילוץ ותיקני דרך הפעילים 24 שעות ביממה על פני כל ימות השבוע.

כיום ובעתיד עוסקת החברה בדרכים שונות לשפר ולשכלל את הפתרונות שלה ללקוחותיה השונים, ובכך לשמר את נאמנותם לאורך זמן לתועלת ההדדית של שני הצדדים. 

site/bottom/nagish מונסייט תוכנה בניית אתרים