מאיר, חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

חדשות ואירועים

הונדה אינטגרה 2016 –באולמות התצוגה בישראל

הונדה אינטגרה 2016 –באולמות התצוגה בישראל

May 29, 2016

  •   השדרוגים בדגם החדש:

  1. האינטגרה הייחודי של הונדה זוכה בדגם 2016 לתאורת LED חדשה
  2. מזלג קדמי כפול של Showa
  3. מחווני LCD עם אפשרות להתאמה אישית של הצבע
  4. שני צבעי מרכב חדשים Special Edition עם גימור מטאלי חדש
  5. תיבת ההילוכים עם המצמד הכפול מציעה כעת מצב S בעל 3 רמות
  6. המנוע החסכוני בעל 2 צילינדרים במקביל בנפח 750 סמ"ק עומד בתקן יורו 4
  7. צינור מפלט חדש מוסיף צליל עמוק יותר.

 

  •   הונדה אינטגרה
 שהושק בשנת 2012 כאחד משלושה דגמים המבוססים על פלטפורמת New Concept (NC) – מקבל את שמו מהעובדה שהוא משלב את הנוחות והעיצוב של קטנוע עם הביצועים הדינמיים של אופנוע.
הוא מצויד כציוד סטנדרטי בתיבת ההילוכים כפולת המצמד (DCT) של הונדה. בשנת 2014 הוגדל נפחו של המנוע החסכוני בעל שני הצילינדרים החסכוני ובעל המומנט הגבוה, ל-745 סמ"ק. כמו כן עבר הדגם מקצה שיפורים נוסף שכלל: עיצוב חד ונועז יותר, הנמכת המושב, הגדלת נפח האכסון, תוספת למרווח הרגליים, הנדסת אנוש משופרת והתנהגות כביש טובה יותר שהשלימה את תוספת הכוח והביצועים.

כדי להעניק ליטוש נוסף לאחד מכלי הרכב הדו-גלגליים האינדיבידואלים ביותר במערך הדגמים של הונדה, הדגם החדש – אינטגרה 2016, זכה לשדרוגים שמשפרים את המראה, השימושיות וחוויית הרכיבה שלו.

השדרוג הבולט ביותר מבחינה חזותית הם פנסי ה-LED החדשים של האינטגרה מלפנים ומאחור, שמוסיפים טאץ' הן של "קלאסה" והן של שימושיות. מחוונים חדשים – עם תצוגה בעלת צבע משתנה ניתנים להתאמה אישית ומקרינים תדמית יוקרתית. שני שילובי הצבעים האופציונאליים Special Edition (SE), בצבע חדש בעל גימור מטאלי ייחודי, מוסיפים אף הם לתחושת האיכות. 

  • תיבת ההילוכים DCT שודרגה
 עם תוכנה שעודכנה כדי להעניק תחושת מצמד טבעית חלקה סביב הפתיחה והסגירה של המצערת. כמו כן, מציע כעת האינטגרה 3 רמות של מצב S, שדרוגי תוכנה נוספים להחלפת ההילוכים במצב AT ותקרת סל"ד גבוהה יותר להורדות הילוכים במצב MT. שדרוגי תוכנה אחרים משפרים את ביצועי ה-DCT במגוון מצבים שונים. מתאם עומס ראשוני של הקפיץ התווסף לבולם הזעזועים האחורי ומלפנים מותקן מזלג קדמי של Showa בעל שסתומים כפולים (SDBV). צינור המפלט החדש של מערכת הפליטה חוסך במשקל ומכוונן לייצר צליל פליטה עמוק ונעים יותר.

  • עיצוב ואבזור 
מעצבי האופנועים של הונדה נצמדו למוטיב הביצועים החושניים (Sensual Performance) שהוביל את הפיתוח של האינטגרה 2016 בו הושם דגש על הדברים שהרוכב מרגיש, רואה ושומע. הפנס הראשי LED הקומפקטי עם התאורה הלבנה החדה וכן פנסי החניה יוצרים נוכחות ויזואלית חזקה. פנס ה-LED האחורי בעל העדשה השקופה, המותקן בקצה האחורי של המרכב, משתלב עם צינור המפלט הקצר והעבה של מערכת הפליטה כדי להעניק לחלק האחורי של האינטגרה תחושה קומפקטית. המדרכים משלבים פלדת אל-חלד בשטיחי הגומי בעלי העיצוב החדש, לקבלת מראה איכותי יותר.

המחוונים החדשים לחלוטין משתמשים בתצוגת LCD. המידע שהם מיגים כולל מד מרחק כולל, מד מרחק נסיעה, ההילוך המשולב, מדי חיסכון וצריכת דלק, חיווי טמפרטורת הידיות המחוממות (כאופציה) ותצוגת 3 השלבים של מצב S.

באינטגרה החדש הרוכב יכול לשנות את צבע התצוגה של מד הסל"ד ולבחור מבין 9 האפשרויות הקיימות. ניתן גם לגרום לצבע להשתנות בהתאם להילוך המשולב, טווח הסל"ד או (בגרסת DCT) מצב רכיבה.

מצבי ECO ו-SHIFT הם אופציות נוספות בעת רכיבה כשהתצוגה מאירה באופן קבוע בצבע אחד או (בגרסת DCT) בתאורה המותאמת למצב הרכיבה. מצב ECO משנה את תאורת התצוגה לצבע כחול בהיר בעת רכיבה עם צריכת דלק טובה, ולצבע ירוק כאשר הנהיגה ה חסכונית עוד יותר. מצב SHIFT גורם לאור להתחלף לצבע כתום אם סל"ד המנוע עולה מעל לרמה שנקבעה על-ידי הרוכב.

מפתח "גל" חדש כולל את מערכת Honda Ignition Security System (HISS). אם שבב הזיהוי שמשובץ במפתח אינו תואם את מספר הזהות ביחידת בקרת המנוע (ECU), המנוע לא יתניע. 

  •   הונדה אינטגרה 2016 יהיה זמין במגוון של ארבעה צבעים:
Matte Bullet Silver
Matte Gunpowder Metallic
Matt Alpha Silver Metallic (Special Edition)
Matte Majestic Silver Metallic (Special Edition)

עבור שני צבעי ה- Special Edition השתמשה הונדה לראשונה בגימור חדש בעל מראה מטאלי. צבע מיוחד זה מכיל פתיתים נוצצים הממוקמים במקביל זה לזה, והוא שונה מצבע מטאלי רגיל בכך שהוא יוצר מרקם מוצק עם ניגודיות גבוהה, ומציע התרשמויות שונות בהתאם לזווית הצפייה. צבעי SE כוללים גם פסי הדגשה נוספים, פסים על חישוקי הגלגלים וגימור שונה לכיסוי המנוע.

האביזרים המקוריים של הונדה כוללים מנשא אחורי שתוכנן במיוחד, ארגזים עיליים של 35 ו-45 ליטר, ארגזי צד 29 ליטר, תיקים פנימיים, ידיות עם 5 דרגות חימום, Ulock ומסיטי רוח.

 

  •  תיבת הילוכים עם מצמד כפול 

 

 טכנולוגיית ה- DCT של הונדה נמצאת בשנת הייצור השישית שלה והיא זוכה לפופולאריות גוברת, שנה אחרי שנה, בכל הכלים שבהם היא כלולה כאופציה. תיבת DCT משתמשת בשני מצמדים: אחד להתחלת הנסיעה ולהילוכים ראשון, שלישי וחמישי; השני להילוכים שני, רביעי ושישי, כשהגלים הראשיים של שני המצמדים נמצאים זה בתוך זה לחיסכון במקום. כל אחד מהמצמדים מופעל באופן עצמאי על-ידי מעגל אלקטרו-הידראולי משלו. 


תיבת ה- DCT כוללת שני מצבים אוטומטיים ומצב MT להחלפות הילוכים ידניות. מצב D הרגיל מיועד לרכיבה כללית ולכביש הפתוח וכן לחיסכון מרבי בדלק. מצב S – שמעלה ומוריד הילוכים בסל"ד גבוה יותר מאשר מצב D ומיועד לרכיבה ספורטיבית י – הורחב כעת לשלוש רמות של ביצועים ספורטיביים. רוכבים מסוימים מעדיפים לרכב בהילוכים גבוהים יותר, אחרים מעדיפים הילוכים נמוכים יותר, ושלושת המצבים מאפשרים להתאים את תגובת תיבת ההילוכים לסגנון הרכיבה. הרמה שנבחרה נשמרת, ומשמשת בתור ברירת המחדל של מצב S לרכיבות הבאות. היא מוצגת גם בלוח המחוונים.

תיבת DCT של האינטגרה כוללת כעת בקרה מסתגלת של יכולות המצמד (Adaptive Clutch Capability Control) שמנהלת את כמות המומנט שהמצבר מעביר. דבר זה מוסיף לתחושת מצמד "חלקה" בעת פתיחה או סגירה של המצערת ותורם לנסיעה חלקה יותר. שכלולים נוספים כוללים פעולה מהירה יותר של מתג ND בעת פתיחת מתג ההתנעה ומערכת בקרה במצב AT האומדת את זווית השיפוע בעליה או בירידה ומתאימה את החלפות ההילוכים בהתאם.

  •  שלדה

שלדת המסגרת מפלדה של האינטגרה מעניקה את רמות הקשיחות הגבוהות הדרושות להתנהגות כביש זריזה ויכולת תגובה במגוון תנאים, מתנועה עירונית סואנת לכביש הפתוח. בסיס גלגלים של 1,525 מ"מ, משקלו של הכלי 238 ק"ג עם חלוקת משקל לפנים/לאחור של 50/50. 

מזלג טלסקופי 41 מ"מ עם מהלך של 120 מ"מ משתמש בשסתומים הכפולים של Showa, עם יחסים אופטימליים הן בשיכוך דחיסה והן בשיכוך החזרה. הדבר מאפשר יצירת כוח שיכוך שהוא יחסי למהירות הבוכנה – החל מטווח המהירויות הנמוך – לשיפור איכות ונוחות הרכיבה. שיכוך דחיסה מוגבר מעניק תגובת מתלים מוצקה והדרגתית יותר ומסייע להפחית את הצלילה תחת בלימה כבדה.

מלפנים, זוכה האינטגרה לדיסק גלי 320 מ"מ ולקליפר בלם עם שתי בוכנות המעניקים שפע של כוח בלימה קל לוויסות, שאותו משלים דיסק גלי 240 מ"מ וקליפר בלם עם בוכנה אחת. מערכת ABS דו-ערוצית קלת משקל מעניקה בלימה חזקה ובטוחה גם על כבישים רטובים או חלקים. ידיות בלמים קדמיים ואחוריים עם מפתח המתכוונן ל-6 מצבים מאפשרים להתאים את האחיזה למידות ידיים שונות.

  

חישוקי יציקת אלומיניום מלפני ומאחור – במידות 17 x 3.50 אינץ' ו-17 x 4.50 אינץ' – מרכיבים צמיגי 120/70 ZR17 ו-160/60 ZR17. יחד עם המסגרת והמתלים הם מעניקים לאינטגרה 2016 התנהגות כביש ותחושה של אופנוע "אמיתי" - ללא ספק אחד האפיונים הייחודיים שלו. שסתומי חישוק חדשים בצורת L מיציקת אלומיניום מקלים על בדיקת לחץ האוויר ומילוי 

 

  • מנוע

 

 התכנון של המנוע מקורר המים, בעל 2 צילינדרים במקביל, SOHC ו-8 שסתומים - מבטיח ביצועים נמרצים בטווח הנמוך-בינוני. הארכיטקטורה שלו עם המהלך הארוך יחסית ותאי השריפה בעלי התכנון המיוחד משתלבים עם גל ההינע בעל המסה האינרציאלית הגבוהה כדי לייצר כמויות גדולות של מומנט מסל"ד מאוד נמוך. ההספק המרבי הוא קרוב ל 55 כ"ס המושגים ב 6,250 סל"ד, והמומנט המרבי הוא 68 נ"מ/ 4,750 סל"ד.

הזרקת דלק PGM-FI אמונה תמיד על היחס הנכון של תערובת דלק/אוויר הדרוש לבעירה מלאה ונקייה בכל סל"ד ובכל מצבי הרכיבה. המנוע עומד בתקן יורו 4 עם פליטות CO2 של 81 גרם/ק"מ וצריכת דלק של 28.6 ק"מ/ליטר (מצב WMTC) מעניקה טווח נסיעה של למעלה מ-400 ק"מ ממיכל הדלק בנפח 14.1 ליטר הממוקם מתחת למושב.

שני גלי איזון פועלים נגד הרעידות הנובעות מאינרציה בסל"ד גבוה, מעניקים למנוע עידון ועדיין מאפשרים לו להעניק את תחושת ה"פעימה" שמעניק סדר הצתה של 270 מעלות. הקדח והמהלך הם 80 ו-77 מ"מ בהתאמה. הודות לצמצום מרבי של מספר החלקים, המנוע הוא קל-משקל, חסכוני ואמין.

באינטגרה החדש קיים רק גוף מצערת אחד בקוטר 36 מ"מ. במידת האפשר הרכיבים משמשים ליותר מתפקיד אחד, גל הזיזים מניע את משאבת המים, ואחד מגלי האיזון מניע את משאבת השמן. עמם קל משקל חדש בצורת מחומש קטן יותר מבדגם היוצא ומכיל שני חדרים המחוברים ביניהם בצינור מחורר, שפועל יחד עם תא סופי ליצירת צליל עמוק ומיוחד יותר ופעימת גזי פליטה. הממיר הקטליטי המובנה הוא בעל מבנה של שתי שכבות לפליטות מזהמים נקיות יותר. 
site/bottom/nagish מונסייט תוכנה בניית אתרים